Sivun näyttöjä yhteensä

Translate

torstai 2. toukokuuta 2013

Uusia astioita

En sitten millään malttanut olla ostamatta Kaisalta lisää paratiisisarjan astioita, tällä kertaa soppaterriinin ja neljä keittolautasta. Paratiisisarjasta olen vain haaveillut 1:1 koossa ja nyt minikokoisina olen ihan hurahtanut niihin, on ne vaan niin ihania!

Soppa ja lusikat vaan puuttuu
Aikaisemmin olen jo ostanut tarjoiluvadin ja pari mukia


sekä kahvikupit, pullalautaset ja jalallisen kakkuvadin

Pitää muistaa hankkia pikkulusikoita myös että nukkislaiset voivat syödä kakkua.

Muitakin astioita olen Kaisalta ostanut, esimerkiksi Taika-sarjan mukit ja tarjoiluvadin. Jäi kyllä vähän harmittamaan etten raskinnut ostaa myös  kahvikuppeja kun olisi ollut mahdollisuus.


Pari kannuakin olen onnistunut saamaan (pitää olla onni myötä ja osua paikalle juuri kun Kaisa on myymässä tai muuten jää ilman, ne myydään aina nopeasti loppuun!)

Kisu-kannu ja oksa-kannu

Tuollainen oksa-kannu meillä oli ennen kotonakin oikeassa elämässä.

Tässä vielä yhteiskuva Kaisan tekemistä astioista jotka minulla on, varmaan näitä tulee vielä kerättyä lisää. (ainakin jos rahapussi antaa myöten)

Kyllä nukkislaisten kelpaa kun on näin hienoja astioita. Kunnon astiakaappi vielä puuttuu johon nämä ihanuudet saisi hyvin näytille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti